Deletedmom434 peki sunu sorsam biz suan 30 haftayi geciyoz bebek 33 hafta gozukuyo ultrasonda.doktor 4hafta kalsa bana yeterli dedi.ekim sonu kasm basina kdr yani.normalde dogum aralik basiydi.doktor ultrasona gore mi harekt ediyo yoksa bnm tarihime gore mi kafam karsti.ona goreyse suan 33 4 hafta sonra 37 olur.bana gore de 30 4 hafta sonra 34 olur ve kucuk daha.ay kafam karsti ya