DeryaGner 37 haftalık Doğum yapan varmı kızlar bugun doktora gittim bebeğimin gelişim geriliği var kilo almıyor 2200 gr 36 haftalığız doktor haftaya Perşembe seZaryan günü verdi çok korkuyorum. Perşembe 37+1 oluyorum dua edin kızlar bana lütfen
Deletedmom434 DeryaGner 37 riskli bir hafta yada erken doğum sayılabilecek bir hafta değil korkmayın hiç
Hulyarecep DeryaGner 34 den sonra erken Doğum sayılmıyor doktorlar 36yı gördükten sonra normal buluyorlar doğmasını ayrıca kilosu da iyi herhangi bir sorun yaratmaz 2 kilo altı olunca küveze alıyorlar inşALLAH bir haftada 300 400 gram daha alır ☺️
tco DeryaGner benimde bebegimin gelisimi durdugu icin 37+0 da dogum yaptim 2650 gram dogdu bebegim. Cok sukur bir sorunumuz yok 25 gunluk suan bebegim baya toparladi kilo aldi. 37. Hafta erken bir hafta degil normal dogum araliginda zaten
Teslime_sinan DeryaGner aynı durum bende de canım hastanedeyim şuan sezeryan bekliyorum bana da dua edin
Sakaryali54 Deletedmom434 peki sunu sorsam biz suan 30 haftayi geciyoz bebek 33 hafta gozukuyo ultrasonda.doktor 4hafta kalsa bana yeterli dedi.ekim sonu kasm basina kdr yani.normalde dogum aralik basiydi.doktor ultrasona gore mi harekt ediyo yoksa bnm tarihime gore mi kafam karsti.ona goreyse suan 33 4 hafta sonra 37 olur.bana gore de 30 4 hafta sonra 34 olur ve kucuk daha.ay kafam karsti ya
DeryaGner Hulyarecep inşallah canım ya dualarınızı esirgemeyin benden istemsiz bi şekilde korkuyorum rabbim herkesin evladını sağ Salim kucağına almayı nasip etsin
Hulyarecep DeryaGner amin canım inşALLAH 🙏 dualarım seninle 🙏 rabbim sağ Salim kavuştursun tüm hamileleri bebişlerine 💕🤰
DeryaGner tco içimi rahatlattın canım rabbim bebeğini sana bağışlasın biley daha soracam sütün hemen geldimi peki
tco DeryaGner evet evet hemen geldi sutum. sana tavsiyem goguslerine simdiden masaj yap ben iki gun onceden masaj yaptim hemen geldi sutum inşallah seninde hemen gelir. https://www.instagram.com/p/BmY39LAHN5-/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=rs320glkuxg4 Buradaki masaji yapmistim ben tavsiye ederim😊
Nefesliva DeryaGner canım 1 hafta boyunca daha iyi beslenmeye çalış ceviz fındık yogurt süt muz bebek bisküvisi pekmez devamlı tüket inşallah 1 haftada 2500 gecer
Gullsenn DeryaGner gelişim geriliği neden varmış aynı sorun bende de var sizin yine kilosu iyi ben de 36 haftalığım bebeğim 1900 kg 😔
Minaaa DeryaGner ben ilk kızımı 37.haftaya girdiğim gün doğurmuştum çok şükür gayet sağlıklı doğdu 2 buçuk yaşında şimdi☺️
mrveyvz DeryaGner 36 haftadan sonraki haftalar doğum haftaları zaten canım erken olmuyor korkma doğduktan sonrada hızla kilo alır o Allah kolay doğum nasip etsin 😊
Minaaa Gullsenn 3200 doğmuştu şimdi yine hamileyim 37+5 günlük geçen doktora gittim 2900 dedi sağlıklı olsunda kilo alır verir doğunca değişir☺️