iremyigit yaa ne güzel yazmışsın çok teşekkür ediyorum Rabb’im evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 2 yıldır deniyoruz hiç bir sorun olmadığını söyledi Doktorlar ama işte nasip demekki zamanı var elbette umudum hep Allah’tan ama bazen böyle o son dakika adet olmayınca insanın girdiği psikolojik savaş çok başka oluyor hayal kırıklığı olunca da ne bileyim işte ama haklısın Rabb’im doğru zamanı biliyordur nasip dua etmekten başka bir şey gelmez elimizden sende dua et benim için 🤲