Eylül’ün 11 i adet günüm ama o gün sadece bı damla leke gördüm ertesi gün de biraz geldi ama adet gibi değil çok az şimdi de yok gibi genelde adet döneminde ağrım olur en azından ilk gun karnım ağrır hiç agrimadi arada belim ve kasıklarım ağrıyor ama hafif ilk kez böyle oldu hamile olabilir miyim sizce