Yasolinnn gizemm26 özele mi gidiyordunuZ devlete mi, daha önceden yoktu da birden mi farkettiler. Bildiğim kadarıyla plasenta sorunları erken dönemde fark ediliyor
gizemm26 Yasolinnn Özele gidiyorum devlete de gittiğim oldu hatta yakın zamanda üniversitesi hastanesine de gitmiştim özeldeki doktoruma gitmeden önce daha önce fark edilmedi geçen hafta 31 haftamda özeldeki doktorum farketti bu durumu
Yasolinnn gizemm26 anladım şeyden dolayı soruyorum özeldeki doktorlar işi şansa bırakmıyorlar çünkü herşeyibe tek tek bakıyorlar, o yüzden şaşırdım. Bende de ilk haftalarda aşağıdaydı kanamam oluyordu, sonra yukarı cıktı.
gizemm26 Yasolinnn Yasolinnn Haklısın bende çok şaşırdım her muayene de çok detaylı bakıyordu doktorum bebeğin herşeyine aslında
bebeklerin_annesi gizemm26 doğum yaparken çok kanaması olmuş Rahmini alınacağını doğum yapmadan biliyor Du Plesanta rahme yapışık sa mecbur rahim alınır Artık Sezeryan anında ne oldu bilmiyorum ama doktor senin yaşıyor olmana çok şaşırıyorum demiş Ölümden dönmüş yani görümcem Herkezte bir olmaz tabi inşallah sizinki sıkıntısız geçer Doktor mu dedi rahmini alabiliriz diye
gizemm26 bebeklerin_annesi Doktorum plasenta yapışık elimle almam gerekebilir yoğun kanama olabilir dedi rahim alınabilir olası riskler olarak konuştuk aslında her yapışıklık durumunda rahim alınmayabiliyormuş sanırım yağışıklığın seviyesi ve kanama yoğunluğu da önemli ameliyat anına kadarda kesinleşmeyecek bu durum sanırım inşallah büyük bir problem olmadan doğum olur
onelastgoodbyy gizemm26 ultrasondan mi tespit edildi kızlar bu durum. Normal doğumda çok tehlikeli oluyor yapışıkklik ben de oyle biliyorum @Haticeeklyc
Haticeeklyc onelastgoodbyy Doktorum ultrasonda baktı canım benimki yapışık değil yakınındaymış. Sezeryan olmamı önerdi istersek bekleyebileceğimi ama kanama sonucu bebeği riske atabileceğimizi söyledi.
gizemm26 onelastgoodbyy Evet ultrason da bebeği incelerken keseye baktı doktor o zaman farketti normal doğum daha riskli oluyormuş birde yoğun kanama olduğunda kan gerekebiliyor o yüzden planlı sezaryan öneriliyormuş
onelastgoodbyy gizemm26 anladım canım, etkilemek istemem ama yakın zamanda annelerimizden biri maalesef böyle bir şey yaşamıştı ve sonu pek iyi olmamıştı. O yüzden doktorun ne derse mutlaka soylediklerine uy canım. Rabbim sağ salim doğum nasip etsin sana.
gizemm26 onelastgoodbyy Çok teşekkür ederim amin inşallah bende araştırdıkça olumsuz çok şey öğrendim risk çok fazla korkutuyor bu durum beni de o yüzden