gizemm26 ben de ikinci doğumu yaptığımda (sezaryen) doktorum yanıma muayeneye geldiğinde biraz yapışıklık vardı ama sorun olmadı açtık dedi.
O an bu nedir diye sormak aklımın ucundan geçmedi, şuan 3. Ye hamileyim ve korkmaya başladım tekrar böyle bir durum olursa diye.
Çünkü sezaryen sayısı arttıkça yapışma ihtimali daha çok artıyormuş. Benim de üçüncü olacak Allah nasip ederse.
Sizin de inşaAllah iyice yapışmadan doğum gerçekleşir. İlk hamileliğiniz mi?