Busra1644 öncelikle sağlıkla kucağına alırsın inşallah ben sezaryan olmak zorunda kaldım açılmam yoktu evde suyum geldi hafif ama su olduğunuda anlamamıştım zaten sonra acile geldim aminesure diye bi test var alttan muayene ettiler beni baktılar su gelişi var yatışım yapıldı nst suni sancı derken oğlumun kalp atış hızı çok yavaşladı 4 5 kere olunca acil genel sezeryana alındım umarım sende kolayca alırsın çocuğunu kucağına hastaneye göre 38+0 bana göre 38+6