Kızlar 38+5 tim bugün, gündüz 4.30 da nişanın geldi kahverengi, zaten dünden beri kasık bel ağrısı vardı adet olucak gibi.. bugünde devam etti nişandan sonra, bende evdeki işlerimi bitirdim halletmeye çalıştım, 2 ci doğumumda da böyle dayanılmayacak kadar olan sancım yoktu ama doğurdum. O yüzden birazdan hastahaneye gideceğim uzak biraz anca 1 saate gideriz. Orada Fatma Ana elinide suya koyacağım. Dua edin olur mu hayırlısıyla doğurup geleyim🤭🥰🥰