20 haftalık gebeyim ilk üç ayım riskliydi hastanede yattım falan sonra düzene girdi çok şükür iki gün oldu hareketlerini de hissediyorum iki gün önce talihsiz bi olay yaşadık çok korktum ağırlarım oldu baya, randevu aldım gittim .3 lü tarama testine baktı dr sonra ultrasona gönderdi fakat randevunun olmadığını doktorun kendi odasında bakması gerektiğini söylediler bende doktora anlattım randevu yoksa yapacak bişeyim yok die gönderdi beni kendi odasında bakabilirdi ki ayda bir gidiyorum zaten çok üzüldüm nie böyle davranıyorlar anlamıyorum 🙁