Aazizee Çok normal canım bizde eşimle korunmayı bırakalı 5 ay oldu ikimizde de sorun yok Ağustos ayında kimyasal gebelik geçirdim doktor da 1 sene olsun ondan sonra gebelik olmazsa araştırma yaparız demişti. Yani sizde denemeye devam edin folik asit kullanmıyorsan eğer kullanmaya başla ve sürekli olmuyor diye düşünme. Düşünmeyi bıraktığın an oluyormuş. Birde yumurtlama testleri ile doğru zamanı değerlendirebilirsiniz