Ben 9 ay sonra hamile kala bildim. Hormonlar için test falan istedi doktor. Hiçbir sorun yokmuş. Sadece ovulyasyon geç oluyormuş. Sonradan öğrendim. Allah size de nasip etsin en kısa zamanda inşAllah. Tavsiyem doktora gidin, hormonlar falan kontrol edilsin❤️Birde çok düşünüb dert etmeyin🙏