Gulak Hanimlar troidim hizli calisiyordu ilac kullandim suanda az calisiyormus euthyrox diye bi ilac yazildi ama gebelikte kulanilmaz dio aklim karisti kullanan var ki acaba bi bakar misiniz
Hareketvakti Gulak bende kullanıyorum zaten kullanmak gerekiyor gebelikten önce de kullanıyordum ☺️ Bu ilacı bizim gibi çoğu hamile kullanıyor merak etmeyin ☺️☺️
Earth3342 Gulak TSH kaç çıktı? Ve serbest t3 ve serbest T4 bakıldı mi? O ilaci doğru oranda kullanman çok önemli gerçekten tiroid skntin varsa. Denemeli bir şekilde doğru dozu bulmalari lazım doktorların. Birden dozu yukseltmekte kalpte skntilar yol açıyor. Hiç bir ilaç zararsız değildir bununda zararları var tabiki ama malesef kullanmadiginda daha skntili oluyor
Gulak Hareketvakti bilemedim bi an kulanayim mi diye doktorda zarar gelmez diyebilirim dedi tam net bi sey demedigi icin buraya sorma geregi duydum cok sagolun icim rahatladi en azindan
Hareketvakti Gulak maalesef kullanmayınca düşük bile yapabiliyor insan 🙁 önemli bir hap yani kesinlikle kulanın hiç bir yan etkisi olmadı bana ☺️ Bayadır kullanıyorum içiniz rahat olsun ☺️☺️
Gulak Hareketvakti evet bende yam etkilerini okuyunca bebege karsi daha cok korktum yolun basindayim zaten bebegimle bugun icmeye baslarim Allhin izniyle cok sagolun tesekkur ederim
arirangg Hareketvakti 10. Haftada bebeğimin kalbi durdu. Şimdi hastanedeyim kürtaj için yatışım yapıldı. Bugün kan aldılar tiroidim normaldi. Ama hamileyken düşmüş. O yüzden bebeğimin kalbi durmuş olabilir mi😥
Celiktss Asıl kullanmazsanız zeka geriliğine kadar gidebiliyo bebekte.. Ablam da kullanıyordu ilacı, sağlıklı doğurdu.. hamilelikte benim de tiroid çıktı, ben de kullanıyorum şükür değerlerim iyi gidiyo
Gulak Celiktss evet ben doktor tedbirsizligine rastladım hizli calisirken hersey normal olmusken bana ilaca devam et diye soyleyince bende edince simdide yavas calisiyor bide benege karsi etkilerini okuyunca daha bi cok korktum kullanan varmidir diye
Hareketvakti arirangg canım ilk gebelik ise maalesef düşük olasılığı artıyor. Ben çok duydum tiroidi düşen veya çıkan hepsi düşük ile sonuçlanmıyor onunla çok bağlantılı değildir diye düşünüyorum. Allah sabır versin kürtajdan sonra tekrar gebelik kolay oluyor içinizi ferah tutun
Earth3342 arirangg ya çok üzüldüm. Benim de ilk gebeliğimde yaşadım ama illa troidden kaynaklanmış diye birşey yok . Sağlıksız olan bebekler zaten düşüyor. İlk üç ayda düşük yapma olasılığı sağlıklı bir anne dahi olsan çok yüksek. Bana da doktorum neden aramana gerek yok dedi bir çok nedeni olabilir . Rabbim tekrarını sağlıklı bir şekilde nasip etsin.
Earth3342 arirangg ve bazı yeme içme gibi durumlarda o ilacın emilimini azaltıyor. Örneğin Soya içerikli ürünler
2baby1moms Bende geçen gittim tiroid ve guatr değerim sınırda çıktı doktorum dahiliyeye görünmen lazım dedim gittğimde tahlilde sınırda dedi 1 ay sonra yine gel artarsa ilaç tedavisi yapıcaz dedi artmassa da gebelikte oluyormuş öylece kalıcak heralde çok fazla kalp çarpıntım oluyor bu yüzden elden ayaktan düşüyorum annemde de guatr var ve ameliyat oldu bu aralar çok stres yaptım o yüzden guatr çıktı diye düşünüyorum annemden biliyorum çünkü eşimde stres yapma dedi ilk duyduğunda o günden beri kavga etmiyor şükür benle not: 1 hafta oldu öğreneli 🤣bazen diyorum iyiki çıktı kavga etmiyoz