ozgyrs yagmurtpl canım doktora gittin mi? Merak ettim bu uygulamada da mesaj bölümü yok varsada bulamadım :)
yagmurtpl ozgyrs evet canım saat 3te randevum vardı çok şükür duyduk kalp atışlarını ❤️😍🙏 Allahım sana ve tüm annelere yaşatsın inşallah dünyadaki en güzel ses olabilir 🤗❤️😌🙏 3 hafta sonraya randevu verdi bakalım her şey yolunda çok şükür 🙏🙏🙏
ozgyrs yagmurtpl ayy çok sevindimmmmm 😍😍😍😍 benimde cumartesi sabah 10 da randavu şimdiden heyecanlandım 🤭❤️❤️❤️❤️
yagmurtpl ozgyrs canımm sen de duyunca bana hak vereceksin 😍 inşallah sağlıkla alalım yavrularımızı kucaklarımıza Allah’ın izniyle 🙏❤️