ozgyrs dejavu yaşadım çok zor yaa bende çok çektim kusuyordum ama ben,kusamamak kötü zofer kullanmıştım bende zararsız bi ilaç (doktor tavsiyesi ile) 4. aya kadar devam etmişti çok zor oluyor ilaçsız allah yardımcın olsun ama zaman çabuk geçiyor şuan 10 günümüz kaldı sende tez zamanda atlatırsın inş🙏😊