Merviss41 inşallah kuzum hepimiz 😍 ben hastane cantama çok gereksiz şeyler koymuşum çoğu şeyi kullanmadım sizde pek kalaba koymayın bence ikincide tecrübem çok olacak ilkinde böyle oldu ama 🤍 ben sezeryan oldum genel anestesiyle sezeryan olacaklara tavsiyem kahve icsinler dogumdan sonra bide bol bol yürüsünler 😇🐣 38 haftalıkken alındım doğuma çok sükür sağlıklı bi doğum yaptım bide dogumdan sonra sütünüz hemen gelmezse sakın stres olmayın bol su için ve gögüsünüze sıcak suyla masaj yapın o iyi gelecektir bebegi bol bol emzirinki sarılık olmasın benimki 1 gece mavi ışık altında yattı çok zordu benim için lohusa halimle siz aynı şeyleri yaşamazsın umarım 🌸🤲 sormak istediğiniz birşey varsa sezeryanla ilgili sorabilirsiniz :))