kalbiminpariltisi hilal_gokce06 var tabi tebrik ederim inşallah düzenli olarak artış gösterir sağlıklı ilerlemesi için artış olması lazım iki gün sonra tekrar kan verin
Bktcmrdi kubraselcuk benim belirtim sadece göğüs hassasiyetiydi hatta o yüzden kan verdiğimde prolaktinim yüksek çıkmıştı ama bi kaç gün sonra o akıntı oldu sonrasında hamile olduğumu öğrendim
kubraselcuk Bktcmrdi ben 1 defa kimyasal geçirdim o zaman çok göğüs hassasiyetim vardı şimdi yok o yüzden gebelik yok diyorum ☺️ ama çok istiyorum inşallah nasip olur
duu kubraselcuk yumurtalama kanaması veya yerleşme kanaması de olabilir ama bu bence..Yumurtlama gününüzü takip etmişmiydiniz
Happycatt Kubra-2363 ay kuşum benim göğüslerim de patlayacak gibi dokunamıyorum çok ağrıyor yürürken bile ve dediğin gibi iştahım acayip arttı ☺️
Yenibirannee Happycatt hamile degilim canim test bozukmuş derin nefes aldım valla bebegim daha 13 aylik az daha buyudun hele o zaman dusunuyorum 2. Cocugu
Lockaamm Happycatt Bat 15-16 beklemedeyim ama hiç umudum yok. Bir yandanda aşırı uyuyorum hep uyku istiyorum iş yerinde bile gözlerim kapanıyor artık. Göğüslerim sert ve şiş ve 1 haftadır böyle bilmiyorum yaa 😓