Bat 20 yumurtlamadan sonra en fazla 1-2 güm sonra geçerdi 8 gündür devam ediyor göğüs ağrım ama şişti dolgunluk hissi ve ağrı var kabızlık yaşıyorum bel ağrısı bide iştahta artış bunlar hamilelik belirtimi bilmiyorum 😒 yumurtlamam 5 eylülde oldu ondan üstünden en az 12 gün gecmesi gerekmiş ondan bekliyorum test yapmak için kafam karışık bu belirtileri olanlar varmı🥲