Ruveyda_baskapan doktorunuz kim söyleyin de gitmeyelim 😂😂
İnternetten de merak edip doktor ağzından bir yazı okudum. Tayzikli süt sebepleri ;
Süt bezlerinin fazla olması(basınçlı süte neden olur) , hormon seviyelerindeki değişiklik, ilaç kullanımı ve çok fazla sağım yapmak, süt arttırmaya yardımcı takviyelerden kullanmak.
Bebekte yarattığı belirtiler ;
boğulma, öksürme, hızlı yutkunma, eliyle memeyi itmesi, gaz, kolik sancıları, reflü, kusma, gelişim geriliği ve kilo kaybı .
Yani sütün tazyikli olması harika bişey değil bilginize