EzgiKly Ayda2022 33+2 de ikizlerimden biri 2150 gr diğeri 2350 gram civarıydı. İkiz oldukları için azıcık ufak olabilirler🥰 boylarını bilmiyorum
rumeysakarakose Ayda2022 34 de gittiğimde 2250 demişti 36 da gittiğimde de 2900 civarı 39 cm boy demişti kız bebeğim benim ama tabi bu durum genetik faktörler de yediklerimix de etkiliyor tabi 😊🤗
yagmurrrra Ayda2022 33.haftada 2375 gram 45 cm olmuştu bebişim🥰 bir sonraki muayeneyi iple çekiyorum şuan 34+2 yim🥰
Mrv_mlk EzgiKly oy maşallah nasıl besleniyorsunuz? İkiz gebeyim bende 32 haftada biri 1800 biri 1450 çıktı ::(
Seyma-Aslan00 Ayda2022 sağlıkla gelsin inşAllah🌸 her bebek farklı tabiki. Doktorum normal iyi dedi ama ana yüreği kuruntu yapıyo😁
Ayda2022 rumeysakarakose maşallah ☺️ Ben mide bulantılarıyla hala mücadele ediyorum, ne yediysem kardır gibi düşünüyorum.
rumeysakarakose Ayda2022 yanlış yazmışım 49 cm boy 🤣 bir de ben de hiç öyle kusma vs olmadı rahat bir hamilelik geçiriyprum Allah’a şükür 😊umarım siz de rahatlarsınz en kısa sürede
Ayda2022 yagmurrrra sizin ile günü gününe aynıyız :) uzun gidiyor galiba sizin bebiş. Sağlıkla gelsin☺️
yagmurrrra Ayda2022 az kaldı artık zamanımız☺️ sanırım bilmiyorum doktorum boylu olcak maşallah diyor 🤷🏻♀️
Ayda2022 yagmurrrra zaman geçmiyor artık, her sabah heyecanla uygulamayı açıyorum asker gibi gün sayıyorum🥹
Kubgkm Ayda2022 valla boyum 1.68 eşim 1.78 ama eşimin kız kardeşlerinin boyu uzun 185 190 civarındalar
yagmurrrra Ayda2022 hahah valla bende öyleyim😀 normalde çok kaynamalarım vardı 2 gündür bir anda kesildi şaşırdım🤷🏻♀️ 35+6 olunca tekrar kontrolüm var ilk nstye giricem.. bebeğim baş aşağı dönmüştü geçen hafta. Sizin nasıl gidiyor??