Kbrahsyn06 öncelikle kendi doktorunuza hatta farklı bir doktor görüşü de alın böyle durumlarda tek doktorun görüşü veya tedavisini yeterli bulmuyorum
Benim de aynı haftalarda 3.2den birden 2.4 e sonra 2.2ye düştü ciğer geliştirici iğneleri vuruldum sonra wc,yemek dışında kalkmadım ve 33.haftamı çok şükür gördüm 🙏🏻
Ama ben hem kadın doğum uzmanına hem de perinatoloğa(riskli gebelik uzmanına) göründüm
İksii de haftamın geç olduğunu dikişin artık daha da risk olacağını bebeğin kesesine zarar verme ihtimalinin bu haftalarda arttığını ilaçla,iğneyle tedaviye devam edeceğimizi söylediler ve çok şükür bu haftalara gelemem diye düşünürken geldim inşallah devamı da gelir 🙏🏻
(Ben Progestan fitil,proluton iğne,duphaston hap kullanıyorum ayrıca kasılmalar çok onun için de magnezyum ve kalsiyum)