Kbrahsyn06 bu rahim ağzı kisaligini genelde 2-3 kere 20 li haftalarda erken doğum, bebek kaybı olduğu zaman farkediliyor. Rahim ağzı birden kisalabiliyor benim 1 hafta önce muayenede herşey yolundaydı 1 hafta içinde nişanım geldi açılmam oldu doktor muayene etti 8mm e dustu rahim boyum bende hiç kayıp olmadan farketti doktor açılmam oldigu için teşhisi koydu ve serklaj yapıldı ve artık bütün hamileliklerimde shirodkar dikişi atılacak.
Yani geç anliyorlar değil olay birden kisalabiliyor ve çoğu kişi de farkedemeden doğum yapıyor eğer geçmişinizde 2 veya daha fazla erken doğum vs varsa bunu dikkat ederek muayeneleri ona göre yapıyorlar