Busraademirr2323 anladım benim de 22 mm iken çatlatma iğnesi yapalım demişti ve 4-5 gün içinde çatlamış mı diye kontrole gittim , çatlamış ya adet olursun olmazsan da zaten gebesindir demişti.. inşallah sizinki de çatlamıştır. Çatlamaması düşük ihtimal zaten Allah da izin verirse olur 🤲🏻 ovitrelle mi çatlattınız siz de