Hulya-27 sende gönlünü ferah tut youtubede izlediğim doktorda bundan on yıl önce böyle bir tarama testi yapılmıyordu bile olumsuz şeyler için çok çok yüksek olması gerektiğini söylüyor ben içimi rahatlattım o yüzden sende rahat ol geçmişi düzeltemeyiz nasılki o mucizelerin gelişini biz ayarlamıyorsak rabbim onun gelişiminide ayarlamıştır.Ayrıca kadın doğum doktorun 4 değerinin tolere edilebilir olduğunu ve bu yüzden yönlendirmediğini söyledi söylenen etkileri olsa oda yönlendirirdi dahiliyeciler abartıyo bence ve kadın doğum doktorları kadar da bilemezler