Mer93 normalde oyle takıntılı biri degildim adrtim bittikten sonra genelde ortalarda yumrutlama akintisi gorurdum bu ay bir türlü bitmedi üstüne görme olayi dedikleri şeyimi yasadim diyiyorum halen adetime 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı hic yaşamadığım biseydi bu ay ondan halen daha acaba adet gördüm ama hamile olabilirmiyim diye düşünüyorum