OynakBalinaa adet tarihine daha varmış o yüzden umutsuzluğa kapılma hemen . Ben adetim 4 gün geçtikten sonra kan vermiştim onda bile 80 çıkmıştı. Beta bakarak üzülme ilk düşüğümde 1500 ile öğrenmiştim , şimdiki gebeliğim 80 le . Yani başta belanın düşük yada yüksek olması önemli değil. Önemli olan düzenli ve güzel bir artış sağlaması . Bu arada 23+4 günlükte hamileyim. 🌸