miraylihayat allip Laboratuvar farkı. Bende sabah sağlıkocağında verdim öğleden sonra özelde arasında 200 kadar fark çıktı. 34 haftalık gebeyim
Burcuer miraylihayat benim sağlık ocağında hep normal çıktı yükseliş devlet hastanesinde verdim %10 yükseldi sadece düşmedi ama yükselmedi de kese de var anlamdım kimyasal olabilr dedi doktrı kimyasal da kese görünür mü 🤷♀️
Burcuer AhseninAnnesii aslında düşmedi artmadı sadece çok yaz yükseldi bakalım yarın belli olacak teşekkür ederim 🤗
kubraselcuk allip kimyasal gebelik canim bende yaşadım insan çok üzülüyor ama Rabbimin takdiri Allah gönlüne göre versin 🙏
miraylihayat Burcuer Ben bir kimyasal geçirmiştim ama kese için gitmeden kanamam başladı hiç kese görmedim yani ne desem yalan olur gçemiş olsun umarım sağlıklı bir gebeliktir