Merhaba kızlar, cuma sabah 9′da hamile olduğumu bilmeden sağlık ocağında kan verdim. Sonra hamile olduğumu fark edip o gün saat 4′te özel bi hastanede beta hcg testi yaptırdım. Özelde 539.5 çıktı. sabah 9′daki testim ise bugün açıklandı 625 gözüküyor. yani nerdeyse 100 kadar düşmüş. Bu arada cuma günü biraz kanamam oldu bu yüzden doktor proluton iğnesi yaptırdı. bugün tekrar test vereceğim. o gün kanamadan sonra kahverengi pembe akıntı oldu hafif hafif ama pazar öğleden sonra kesildi şimdi lekelenme yok. Nasıl yorumlayabilirsiniz ? teşekkürler.