Aile hekimim bana magnezyum verdi ilk şase olandan verdi ağrı kramplara iyi gelir diye ama onu bi süre kullandım bıraktım çok tatlı içemedim, sonra hapını yazdı şuan ağrım yok içmesem olmaz mı dedim sen kullan ilerde magnezyumun düşer dedi, sonra monovit d3 verdi 11.hafta başla dedi, decavit verdi 14.hafta başla bunları doğuma kadar kullan dedi. Ben şuan sadece ocean mummy folik asit kullanıyorum, ama kendi kadın doğum doktoruma sorup mu kullansam bunları yoksa aile hekimin önerdiği şekilde mi kullansam? Sizler kullanıyor musunuz aynı takviyeleri? Yurt dışında böyle takviye felan vermiyolarmış biz burda ha bire bişeyler kullanıyoruz kafam karıştı 😏 açıkcası sağlık ocağınada pek güvenmiyorum ilaç konusunda nedense?