hjertemami Bende ilk hamileliğimde 30 kg kadar aldım... aldığım kiloları da sporla birlikte ancak 9 ayda verebildim 😬Her bünyede bir değil maalesef.. üstelik Doğumdan sonra da üzerine 5 kilo daha almıştım.. dikkat edin yine de kızlar ...
YamurKarabulut Sonaybaycin sezeryanda biraz daha hareketler kısıtlı oldupu için az da olsa fark ediyordur bence yaşamadığım için bilmiyorum ama primer olarak bünye ile ilgili olduğunu düşünüyorum bende
YamacDemirinAnnesi Sonaybaycin oooh ohhh çok iyi sevdim bunu 15 kilo aldım 10 direk gitse 5 kilo fazlam kalmış oluyor onuda zamanla veririm inşallah 😂🙏🏻 Normal mi yaptın canım sen ?
aasenamerve Sonaybaycin maleseff sıkıntılı bir hamilelik geçirdim bırakın çalışmayı yürüyüşlerimi 10 dk dan fazla uzatmamamı söyledi doktorum 😊 ama içim rahatladı umarım biz de öyle oluruz 😀
Cansel deletedmom11 evet bende onu düşünüyorum acaba çok baskı yaparmı diye çünkü kalıp gibi oturuyo bu günlerde çok karşılaşıyorum istegeamda alsam kullanamam diye korkuyorum fiyatıda200 tl kullanamazsam içim yanar aldığıma
deletedmom11 Cansel doğmdan hemen sonra kullanamazsın onu bi kaç ay sonra toparlanınca kullanırsn ama ondada bişiye yaramıyo çünki sıcağı sıcağına karnın inerse iniyo geriye kalan kalıyo 2 ay snra sarsanda inmez
Cansel deletedmom11 aynen doğru en iyisi o parayı ona verip kullanamamaktansa eski usülden şaşmayalım😊bizde normal bişeylerle saralım daha iyi daha rahat olur
deletedmom11 Cansel 👍🏼👍🏼 Eski usuL en iyisi zaten 200 tL bebeğin için harca daha sonra spor yapmaya başLadığnda harca yani daha gerekli şeylere harca
Downtowngirl 29+2 de 20 kilo almış bulunmaktayım zaten kilom kilolu sınırdaydı hamilelik başında 1.70 boy, sigarayı bıraktım öğrenir öğrenmez iştah açıldı tabii, üstüne kanama geçirdim yatakta kaldım 2 ay yeidm de yedim, nasıl gidecek bu kilolar 😓