Sinempelinnn kızlar insanın bünyesine göre değişiyo ben ilk hamileliğimde 10,11kilo falan aldım bunun 5 kilosu doğumda gitti geri kalanıda çocuk emzirdikçe gidiyo ben hamilelikten önce s beden giyiyordum doğumdan bi kaç ay sonra xs bedene kadar düştüm hiç spor falan da yapmadım ama gece uykularım olmadı hiç o çok yıpratıyor zaten bide sürekli emiyodu derken insan eriyip gidiyor😬İki sene gece uykusu nedir bilmedim yani😑2 sene emzirdim kızımı emzirmek çok faydalı hem siz formda kalıyorsunuz hemde çocuğunuzun kemikleri dişleri sağlam oluyo az hastalanıyo hepinize emzirmeyi tavsiye ederim😉