Dilekkcan Ysmndnz Banada 40ı bekleyelim gelmezse suni deneyelim dedi ama gelmezse bende 41i bekleyelim diyicem mecburen
Ysmndnz Dilekkcan doktorum 41 e kadar bekliyoruz normalde dedi artık 41 de başlamaz ise baslatmamiz gerekiyor artık dedi
Dilekkcan Ysmndnz Bende 41e kadar bekleniyor diye biliyorum ama işte bana 40 dedi.41e kadar beklerim bende gelmezse eğer
Nurgul_nurgul Dilekkcan iyi fikir🤣ben sürekli kendimi motive etmeye çalışıyorum ustalaştın artık pırt diye doğurursun diyorum ama bi taraftan Yusuf Yusuf’um 🤣🤣
Dilekkcan Nurgul_nurgul Bende tecrübesizliğin verdiği rahatlık var başıma gelcek hiçbirşeyi bilmiyorum 🤣
Nurgul_nurgul Dilekkcan en güzeli boşver🤣bilince korkuyo insan🤣aslında o kadar kolay olduki diğer doğumlarım korkulacak bişey yok ama işte yinede korku sarıyo 🙈