Onurkaan doktorunuza bağlı ama benim sorunum da sizin gibiydi. Tokluk değerlerim hep çok iyi. Diyetle kontrol altına alabildim ama açlık için hiç bir şey kar etmedi. Bir kaç hafta direndim insülin almamak için. Doğal yollarla düşürmeye çalıştım. Doktor yemekten sonra gece 8-9 gibi yürüyüş yap dedi, yaptım; yüzmeye git yarım saat yüz gel dedi, yaptım; gece uyumadan önce atıştırmalık bir şeyler ye dedi; çeşitli ufak atıştırmalıklar denedim bir kaç hafta ama yine de olmadı. Sonra internette çok araştırma yaptım. Hatta buraya da yazdım. Bu durumda olan çok kişi var, kimisi gece kalkıp su içmeyi önermiş onu da yaptım, sabah erkenden kalkıp ölçtüm o da olmadı. Ne yaptıysam bir turlu doktorun koyduğu sınırın altına düşemedim. Jinekologuma gittiğimde şeker ölçümü defterimi de götürmüştüm bu açlık şekerini kontrol altına almak zorundasın diyince paşa paşa tekrar endokrin doktoruma gittim. İnsülini ufak dozda başladım. İğnesi acıtmıyor ama bir iki kere iğne yaptıgım yer morardı sonradan. Her şey doğal olsun istiyor insan ama insülinin bir zararı yok dedi doktorum, sadece hamilelik hormonundan dolayı farklı çalışan pankreasınıza bir takviye. Umarım sizde gerek kalmaz ama eğer doktor verirse de korkmayın. Üstelik sayılı zaman. Vakit geçip bebeklerimiz gelince bu sıkıntıları da unutup gideceğiz:) size de çok geçmiş olsun ve Allah sağlıkla bebeğinize kavuştursun.