pamuk_anne Bugün bende de şeker yüksek çıktı
Doktor diyet yapıcaksin yoksa çok yüksek dedi
Neden bu gebelik şekeri denilen şey var ya önceden bunlar mi varmış ben hiç açlığa tahammül edemem elim ayağım titriyor hemen sanki bayilcak gibi olurum
Öyle tatlıya aram yok hamilelikten sonra sevmemeye başladım eminim banada çok zor gelicek
Daha öncede zayıflamak için diyet yaptım ama bu kadar zor olmamıştı
Tek kullandığım şeker çaya attığım şeker 🤗
Açlık şekerim normal ama şeker yüklemesi yaptıktan sonraki faciaydi 😁