Annesininportakali53 afroditt çok şükür şuan hiçbir sıkıntımız yok sadece bebeğim çok hareketli tekmeleri çok canımı acıtıyor ama olsun bunada şükür bu günleri de özlerim 💙 senin işin daha zor tek gebelik zorluyor ikiz daha da zor Rabbım kolaylık versin hepimize
afroditt Annesininportakali53 amin inşaallah valla o tekmeler bile hoşuma gidiyor 😂 her dakika vursunlar istiyorum
afroditt Portakalcicegi evet ya normalde Aralık olması gerek ama doktorum kasımın başı gibi her ihtimale karşı hazır olun dedi
Portakalcicegi afroditt çok heyecanlı yaaa bian önce kucaklamak istiyorum ikisinide koklamak istiyorum 🥰🥰 tabi bize bu günleri aratırlar mi bilemiyorum 😀😀
Sumeyyeabdi simgekaya evet canim ya bebek emecek kimseyi emmiyor annesini istiyordu cok kötü oldum dizi olduğunu bilsekte etkilenip ağlamıştım inslalah canim doğum hangi ay ☺️
Sumeyyeabdi simgekaya bakalım kış bebesi nasil olacak oğlum ağustosdu zor olmuştu hep klimalı içerde yatmıştık
afroditt Gzdde ahaha sizin bebiş nazlı çıktı herhalde 😂 rabbim tez zamanda sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin
Sumeyyeabdi HanifeAhmet demi ya bnde cok ağladım yani sezonda allahim hicbir bebeği annesiz bırakmasın 🤲