afroditt An itibariyle ikizlerimle 3. Trimistere girmiş bulunuyoruz bakalım bizi nasıl günler bekliyor patlıcan kadar olmuşuz 😍 sizde durumlar nasıl güzel anneler
simgekaya afroditt merhaba canım :) bizde bu hafta patlıcan olduk. Hepimiz için güzel bir son 3 ay olsun ve Rabbim kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla kavusalim 🥰
Sumeyyeabdi afroditt 27+2 yiz bizd3 çoğul gebelik değilim ama cok duygusal geçiyor gönül daği vardı ona bakıyordm izlerken oturdum ağladım ’ya 🥺
Portakalcicegi afroditt 3. Trimester kaçta başlıyor tam olarak 🥰 bende ikiz Kızlarıma hamileyim 23+5 bugün ☺️
simgekaya Sumeyyeabdi gönül dağına geçen sezon aralıksız izledik eşimle beraber . Ama dileğin öldüğü sahnede yeni hamileydim o zaman bile çok etkilenmiştim. Şimdi o yüzden izleyemiyorum 😔 merak da ediyorum .. doğumdan sonra izlicem artik
minigiminannesi03 Sumeyyeabdi bende ağladım esim.ne oldu ağladın mı sen diye soruyor gonul dağını izledim demiştim sivrihisari görüyorum ondan bile anlayabiliyorum ozledim diye 🤣🤣🤣
Muallimelif afroditt Bizde an itibari ile 3.trimister’e geçtik🥲 Rabbim sağlıkla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin 😇❤️
Sumeyyeabdi simgekaya evet canim ya bebek emecek kimseyi emmiyor annesini istiyordu cok kötü oldum dizi olduğunu bilsekte etkilenip ağlamıştım inslalah canim doğum hangi ay ☺️
Portakalcicegi afroditt ayy bizim için 3 trimesterte.belki 3 Ayımız bile kalmıyor daha erken alacağız meleklerimizi kucağımıza 😊🙏 İnşallah yavrularımıza sağ salim kavusalim 🥰😊
Annesininportakali53 afroditt 3. Trimester den merhabalar 1 haftadır 3. Trimester dayız kendini belli ediyor 28+0 olduk karnabahar kadarız 💙
afroditt Annesininportakali53 maşallah nasıl zorluyor mu seni benim ikiz olduğu için ben daha erken ağırlaştım nefes alamıyorum
Annesininportakali53 afroditt çok şükür şuan hiçbir sıkıntımız yok sadece bebeğim çok hareketli tekmeleri çok canımı acıtıyor ama olsun bunada şükür bu günleri de özlerim 💙 senin işin daha zor tek gebelik zorluyor ikiz daha da zor Rabbım kolaylık versin hepimize
afroditt Portakalcicegi evet ya normalde Aralık olması gerek ama doktorum kasımın başı gibi her ihtimale karşı hazır olun dedi