Bizde 8 aya kadar hep kustu hic bisey geçirmedi sonra kendiliğinden durdu ilacta kullanmadik doktorada götürdük bişey vermediler her mamadan sonra sürekli kustu mama olarak bebelac gold kullandik memnunduk ilk hipp aldik sonra bebelac normal sonrada bebelac gold