yaasemin mehtapevo 27+4 olduk günler azaldikca heycan sardı bebeğim daha harketli maşallah sizde durumlar nasil?
birpatiningolgesinde mehtapevo 26+5 😭 ağırladmaya başladığımı hissediyorum artık allah yardımcımız olsun hepimizin
Morkelebek26 mehtapevo 4 ocak tahmini bakalm hangisi nasip olucak 😊 23+4üz valla heyecan korku hepsi mevcut 🙈
Seraykaraca mehtapevo 28+0 aralığın ilk haftası gibi doğumum inşallah 🙏🏻 her şey yolunda gibi çok şükür biraz fazla hareketlendik bu ara ☺️
06nurrrr Hanife__ bende yarın 22 olucam heycan fln yok da sabırsızlıkla günlerin geçmesini bekliyorum bir ay sonra eşime atarsa 180 kızıma 100 inşallah hadi bakalım 🤣🤣
Ays8 Haftanın son günü 🤸🏽♀️ Baya hareketleyiz, ikimizde asla durmuyoruz 😁 Aralık ortası gelir inşallah kuşkonmazım 🧡
Ebrar_65 mehtapevo 27+5 haftalık olduk canım bu günlerde bayağı bir hareketli 5 yada 6 Aralık doğum herşey şu anlık güzel gidiyor kaç kilo aldınız anneler ben 61 le başladım öyle de devam ediyor
Bekleyenler 24+6 bugün. Yarın 25 oluyor. Hareketlerş sertleşti güçlendi. Kasıklarım ağrıyor dünden beri. İki çocuklu hayat biraz gözümü korkutuyor açıkcası. Allah büyük ne diyeyim 🙂
girl_boy_annesi mehtapevo 25 haftalık olduk Aralık sonu ocak başı gibi görünüyor bakalım ne zaman gelecek inşallah vaktinde gelir bütün bebeklerimiz🥰🤲🏼💙
SeymaYasar girl_boy_annesi 26 +5 teyiz bizde doktor aralık ortası dedi en son 22si 23 bile olmaz dedi bize de
Ebru-EY mehtapevo ben 27 haftalık. Hareketler baya arttı. Zaman geçsin ve hamilelik bitsin istiyorum. Gözümü açıp kapim ve doğumdan çıkmış bebeğimi kucağıma almış olmak istiyorum. Hamileliği sevmedim😞
Nazendehanim mehtapevo 25+2 en çok teknelerini hareketini izlemeyi sevdim bu dönem 😍 Aralık sonu doğum inşallah 😍
Sdnrerl girl_boy_annesi ben yanlış hesaplamış da olabilirim :) ortası diye hesapladım ben 15-22 falan diye
girl_boy_annesi Sdnrerl galiba ben yanlış hesapladım canım kızımda da ağustosun ortası diye hesapladım temmuzun 27 de doğdu 🤣
Srfe mehtapevo ultrasona göre bugun 27 haftakık olduk ama normali 26+3 ☺️ Birkac gundur rahat yatamıyorum ve eğilip doğrulmalarfa hareketim biraz kısıtlandı 2 kilo aldım en son gecen ay tartıldım tabi bakalm ne kadar olduk vbu hafta kontrolmüz var☺️💙
Sdnrerl girl_boy_annesi biz Aralık başından itibaren daha beklemede oluruz herhalde 😂ama Aralık ortası ediyor yav