mor_menekse Motherbabys ben iğneyi başından beri gündüz vuruyorum kahvaltıdan sonra 11 gibi . Akşam 8 gibi de coraspin.sana doktor akşam mi vur dedi
Motherbabys Boncukveannsi Tüp bebekle anne oldum oyuzden herseyden korkar oldum ki şükürler olsun 2 ayım kaldı ALLAH ın izniyle 🤲