Avcib benim ilk doğumumda adet sancısı gibi vardı acı eşiğim yüksek o yüzden hissetmedim kan gelmese doğurduğumu anlamazdım açıkçası doğuma girince başladı ağrım çok değil yarım saatte aldım kucağıma oğlumu 😅 ikincisine de 2 ay önce doğum yaptım sancilarim yüksek çıkıyordu hiç hissetmedim iki gün kontrole çağırdılar sancın çıkıyor nasıl hissetmiyorsun dediler hatta hiç hissetmedim taki son ana kadar ama bunda 3 4 saat sancı çektim bu sefer 25 dakikada doğurdum 😂