Nurcanyks Avcib ben direk doğuma gittim suni sancı ile doğum yaptım bu arada suni sancı öyle abarrtiklari gibi değil hatta bu Neve daha iyi oldu benim için 😊
1erkekkannesiiii Avcib valla bilmiyorum ama dua ediyorum inşallah sancı acı cok can yakmadan doğuruveririrz 😁 gidiyoz bir belirsizliğe ama Allah büyüktür 😂
Avcib Eliiiiif bi arkadaşım vardı acıyı hissetmemiş bile nst de sancı cikmis 40.hafta da suniyle dogurdu
Avcib Gelmsim tamda beklediğim cvp böyle şeylere şahit oldum bende şuan ağrı sızı yok ama etrafımda ağrısı olmadan suyu gelen oldu
Avcib Esraliiii sıfır belirtisisi olup suyu gelen çok tanıdığım var emin konuşmayın benm sordum şey frkli
Gelmsim Avcib şu an 38+5 im nstnde 25 lerde sancı var karnım aşırı geriliyor başka birşey yok bakalım ne olacak
Esraliiii Avcib sonuc olarak sancı var yani ablacım sancısız dogum olması zor suyu gelmiş sancıyı teyiklemiş bu akdar bende 4 tane dogurdum
Avcib Esraliiii savcının olduğunu biliyorum benim demek istediğim şey kişi bisey hissetmiyor nst de sancısı cikiyor hissetmiyor yani böyle bi durum yaşayıp doguma alınan varmi konu 4 çocuk dogurmaniz dgl
Bonjouratous Esraliiii ben suyum geldi sıfır sancı ile yatışım oldu suni takıldı 120 lerde düzenli sancı varken ben neredeyse hiç bir acı hissetmedim bebeğimin kalp atımları bozulduğu için acil sezaryene döndü ama neticede o acıları hissetmedim doktor ve hemşirelerin dalga konusu oldum anestezi almadan kesip alalım bebeği diye. Ben ağrısız olmasa da az ağrı ile doğum olabileceğini düşünüyorum @Avcib Esraliiii Esraliiii Esraliiii
Zynpmeva Avcib evet suyum patlatılana kadar yani 4 cm e kadar hiçbir şey nerdeyse hissetmiyordum. Ne zaman ki suyum patladı kabus başladı
Usnac1995 Ablam suni sancı aldı 7 saat bir gram acı hissetmedi artık takati kalmayınca sezeryana aldılar açılması 5 cm de kaldı ama acı hiç hissetmiyordu. Açılma olsa belkide acısız doğum olacaktı
Usnac1995 Avcib benimde geçen sancılarım çok çıktı nst de, ağrı hissetmiyor musun dediler hep. 1 cm açıklığım vardı sancım yoktu bana göre . Umarım bu şekilde 5-6 cm açılır öyle giderim hastaneye 😂