eylulmomm @Kuzey20_ teşekkür ederim canım hastaneye gitmek istemiyorum açıkçası kendiliğinden geçmez mi acaba ödem
minigiminannesi03 eylulmomm ihmal etme sıcakla yıka surekli hemen yumuşasin sende rahata kavuş biran önce bebisinle rahat ilgilenirsin kuzum
Nurcantas65 Doktor baticon verdi bana baya iyiyim ben yeni olmasına rağmen,birde pedi sık sık değiş,sıcak suyla kendini yıka ve kurula. Baya rahatlatıyor
Bebekveannesii eylulmomm benim kaç dikişim oldu doktor dahi söylemedi dediği tek şey iç dış dikişleri çok fazla o yüzden sağ tarafına doğru oturma sola doğru otur dedi dikisler sağda olduğu için ayrıca ballı süt iç dedi bal ve süt yaraları, dikişleri hızlı bir şekilde iyileştirirmis bı tane de ufak krem vermişti biraz pahalı bir kremdi ama o şekilde çok çabuk iyilesmem oldu..
Mrvdk1- Fatmactn_6 bana doktorum batikon vermedi sadece solüsyon verdi ve dikiş açılınca gittiğimde furacin diye bir krem verdi gönderdi. Bende batikon alıp kullansam bir sıkıntı olur mu acaba 🤔🤔
Fatmactn_6 Mrvdk1- bana doktorum vermişti batikonu yarısına su yarısına batikon koyup kullan demişti o şekilde kullandım. Batikonu sürdükten sonra mutlaka kurulanması gerekiyor yaş veya nemli kaldığı zaman sıkıntı oluyor
Minefff eylulmomm biraz uzanın bebeğiniz yatarak emzirin benim dikişim çok fazlaydı iç de de dıştada benimde şişmişti hatta patladı sanmıştım ama dinlenince geçiyoe kanepeleriniz sertse yumuşak bir battaniye koyup oturun çok fazla tentürdiyot sürmeyin dikişlerin kurumasına engel oluyor yumuşatqcak kremler var onlardab sürebilirsiniz günde bir ikiok ince bir tabaka şeklinde ne kadar çabuk kurursa okadar çabuk iyleşiyor
acemianneinci Beyhanertekin Gerçekten mi ay inşallah öyle değildir :((( Birliktelik de olmamıştır dimi sende?
Htc123yy Fatmactn_6 dikiş açılınca nasıl iyileşti doktor tekrar diktimi nasıl anladınız bilgi verirmisinZ