Geçecek benim de şişmişti yanıyordu acıyordu ama oturmak zorundaydım. Makat da dikişliydi benim. Ama hepsi geçti hiç bir şey kalmadı. En fazla 30 günde geçer merak etmeyin. Benim dikiş sayım belli bile değildi. 17:40 dan 18:35 e kadar sürdü sadece dikişler. Ama hiç bşr şey kalmadı. Eğer iltihap hissederseniz doktora gidin yoksa geçer merak etmeyin