Emine_erol yatınca degildd dün ilk defa sol tarafımda bir sertlik kasılma oldu ilk defa oldu onun dışında hissetme olarak kelebek çırpınması gibi bişey oluyordu ama dün misafirlikteydik normalde elimi koyar yatar dinlerdim ne var ne yok diye tam da insan içinde olunca öyle kalakaldım ama evdeyken el hep göbekte haraket eder hissederim belki diye