Dilek-K0 cansualisa bende aynı ilacı kullanıyorum 3.4 tane kaldı 3 kutu bitirdim ama bide bana sor nasıl bitirirdim bitsin diye bakıyorum kontrole gidince doktora diyeceğim değiştirsin bazen bende yapamıyorum karnıma iğne batıyor sanki bide iştahımı çok açıyor değişik birşey ben kefir içiyorum armut siyah incir yiyorum sade türk kahvesi içiyorum ve sade soda bunlar bana iyi geliyor lavaboya çıkartıyor
cansualisa Dilek-K0 yarın itibari ile kullanmıcammm Demir kan yapan seyler tüketicemmm olmuyor cnm ya
Dilek-K0 cansualisa bende yapamıyorum valla canım siyah üzüm kurusu sabah aç karnına bide 4 tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi içiyorum yıldım artık ya sürekli birleyleri yapmak zorunda kalmaktan 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Gizemli cansualisa chia tohumunu deneyebilirsiniz. Ayrica omega3 kaynagidir ben kullaniyorum her gün. Yoğurda, meyveye, içeceğe hatta suya karistirabilirsiniz. Ferro mahvediyor evet ama chia biraz hafifletiyor
Tbsra95 cansualisa sabah uyanınca bir yemek kaşığı hakiki zeytin yağı içmeni arkadaşından kuru veya yaş incir 3 tane yiyip sonra bir saat birsey yeme su içebilirsiniz bol bol hemen çıkarsınız inş sana önerim bu
Mucizeninannesiiii cansualisa klozet kullanin ve ayak altiniza bi tabure koyun ben bu sekilde rahatliyorum..
nmtock41 cansualisa kabak beni hemen çıkarıyor bir de aç karnına zeytinyağı bir yemek kaşığı 2 saate kalmaz ishal olursunuz :)
Mrv135 cansualisa Gidip lavman alın anlık olarak rahatlatsin. Ya da duphalac. Sonra ben probiyotik kullandım işe yaradı. Gyno Ferro sanol da bana kabızlık yapınca Santafer fort a geçtim artık kabızlık yapmıyor hatta hafif ishal gibi yaptı galiba beni. Sabah aç karnına karpuz yiyip su içmek de öndeki diskiyi bile yumuşatıp ishal gibi çıkarmıştı beni.
cansualisa Mrv135 ay gerçekten mi en son şunu kullandık kuzum feramet3 tane kullanmışım düşün hala çıkamadım wcyeeee