2kizanasi Ben kendim yapınca değil de dışarıdan yiyebiliyordum ilk aylar canım et istedikçe hep ya söyledim ya gittim yedim bide öyle deneyebilirsiniz tiksinme plmuyor
1prensannesi_ 2kizanasi ❤️Tamam tesekkur ederim su ıcmeye dıkkat ederdım eskıden hmılelikte icemıyorum nedense annem bol bol ıc dıyo ancak 2 3 bardak arada kahve ıcıyorum zararı olurmı 🥺
1erkekkannesiiii 1prensannesi_ gecmıs olsun canım Demir takviyesi almıştım ben ne tavuk ne et tiksiniyordum 19-20 haftadan sonra normalleşti suan yiyebiliyorum yavaş yavaş. 20-25 hafta arası yemek çeşitlilik konusunda cok önemliyms ne bulursam yemeye çalısıyorm
1prensannesi_ Asyabuse gecmıs olsun canım evet dişardan yiyince bendede tıksınme olmuyor su ıcemıyorum sizde nasıl su ıcme kahve arada kacırıyorum🥺
Asyabuse 1prensannesi_ çok şükür su içiyorum kahveyi izin verilse 5 posta içerim 🥹 benim sorunum sanırım hayvansal ürünlerle yıllardır yediğim sütaş yoğurt bile sanki tezek kokuyo gibi geliyor arada 😅
Asyabuse 1prensannesi_ ahh kahve canım kahve çay fincanlarında duble içerdim günde iki üç kere şimdi bi taneye mahkum kaldım 😁 neyse zaten benimkiler ikiz büyük ihtimalle hiç uyuyamayacağım için doğumdan sonra boyuna kahve içerim 😂
1prensannesi_ Asyabuse yaaaaa ikizmi🥰🥰🥰💋❤️❤️🌸🦋🦋🫠🫠☺️☺️ Ne zaman belli olur ıkız oldugu bende cok ısterdım
Asyabuse 1prensannesi_ yaaa valla çok değişik bir şey ikiz olması 🙈🙈 hem nasıl bakarım diye hem diyorum hallediliiir ömür boyu yoldaşlar birbirlerine artık 🥲 benim 6. Haftada belli oldu çift yumurta ikizi tek yumurta ikizleri daha ileriki haftalarda da öğreniliyor genelde
Asyabuse 1prensannesi_ zor canım valla istanbuldan sonra başka bi yerde yaşamak ama Antalya güzel memleket. Afedersin istanbulun şeyi çıktı artık geçen seneler bu kadar değildi 😞
1prensannesi_ Asyabuse benımde 7 haftalık demekki ikiz değilmiş🥹 mınıcıkti ılk ultrasyonda 14 gun gıderım kalp atısını duyarsı demişti
Asyabuse 1prensannesi_ kız ne güzel bir ses o var ya mercimek kadar şeyden güm güm ses geliyor 🥹 Allahın mucizesi işte 🥹