hayallliiim ben de bugün aldım doktorum yazdı. Eczanede 248tl ye aldım. Sonra hepsiburadaya baktım 161.5 TL’ye düşmüş sepette bilginiz olsun. 3 paket aldım doğumdan sonra da kullanılır diye düşündüğüm için zaten son kullanım tarihleri 2025. 32 haftamda başladım ben de diğer ilaçlar ishal yapabiliyor dedi bunu yazdı