Papatyaa_01 hayallliiim 9+4 evet doğuma kadar kullan dedi yani ama içim rahat etmedi ben yinede kadın doğum doktoruma soracam bi sağlık ocağına nedense bi güvenemiyorum bu ilaç konusunda :)
motherofcats hayallliiim bende aynısını kullanıyorum 18.haftadan beri her gün 1 saşe içiyorum 35 haftalığım
Cgdm34 hayallliiim bem hap seklınde olanı kullandım canım hamılelıgımın ılk basından berı bıraz ara verdırdı doktorum muhtemelen daha sonra tekrar baslarım
Ebru-EY hayallliiim ben doktorun yazdığını kullanmadım. Venatura aldım. Takviye ilaç konusunda en temiz ve en iyi marka. 21. haftamdan beri kullanıyorum. Günde 2 tane. Ağırlarıma yorgunluğuma vs baya iyi geldi. Kullanmayacak devam ediyorum.
Asyabuse Bende bazen kramplarım oluyor dedim ondan verdi bunu da çok pahalı ya 20 şase 250 tl mi ne verdim 🙄
Evhamlianne92 hayallliiim benim esim doktor belimin agrisi 17’de falan basladi o yazdi baslatti doktorumda onayladi
Efnanada Papatyaa_01 Doktorunuza danışın bana da sağlık ocağındaki aile hekimi baslatti magnorm diye bir magnezyum ilacı 2 defa kullandım sonrasinda yaklaşık 7 gündür alerji ile uğraşıyorum ilaca karşı alerji başlamış
KumsAlyaa QUEEN088 canım ben şuan 11. Haftadayım arada ayaklarım baldırlarım kalçam filan ağrıyor arada sırada kasık ve bel ağrısı yaşıyorum magnezyum yazmadı bana doktorum ama acaba bu şikayetler magnezyum eksikliğinden mi ?
QUEEN088 KumsAlyaa Benim doktorum küçük haftalarda magnezyum yazmıyor.Küçük haftalardan olan ağrılar çok vakit bebeğin tam kendini yerleşdirme ağrısı oluyor.O yüzden 18-20 haftadan sonra yazıyor.
Sedaduru hayallliiim canım geçen hafta verdi doktorum çünkü akşamları yatağa girince kramp girer gibi oluyor demiştim o da yazmıştı ve her gün kullanıyorum
Evhamlianne92 hayallliiim magosit yazdi canim benim agrilarimi falan hep gecirdi. Acillik oluyordum magnezyumdan once