Kızlar 2 gün önce normal doğumla bebeğim oldu.Doğum sonrası zorlamadan dolayı makatta et parçası çıktı ve 2 gündür büyük abdestimi yapamıyorum o kadar darlaşmış ki o alan yani incir, komposto ,bol su ,kayısı ve şeftali meyve suyu,içtim bol bol sıvı besleniyorum gene ishal bile olamıyorum.Bilgisi olan anneler yardımcı olabilirler mi ?Üstüne bile oturamıyorum onun acısından dikişleri unuttum o derece .Simit alıp üstüne oturucam önerebileceğiniz başka şeyler varmı ?