smallbaby Eminesray yaaa iki pakett😳süpersin ozaman bacım bukadar düşürebildiysen bırakırsında sen helal sana
Eminesray smallbaby valla kendime yaptığım en büyük kötülükmüş sigara icat eden mezarında ters dönsün:) benim bide panik atak geçmişim var kendimi sıktıkça atak anksiyete geliyo hamileden çok hasta gibi hissediyorum kendimi geçecek inşallah 10+2 yiz daha ama :/
NYM Glsnclk34 zaten en başı stres varsa biraz daha zor ama hç sıkma canını yavaş yavaş dene kendine bi sınır koy 10 tane her gün bi tane azalt ben ilk hamileliğimde kahvaltıdan sonda bi tane yemekten sonra bi tane falan diye şey yapıyodum tam bırakamadığım için
Mervetugra1234 Glsnclk34 malesef bende varım o icinlerin arasında çok direndim ama beceremedim bırakmayı 😔😔
Bktcmrdi Bende normalde içiyordum daha 5+5 haftalığız 3 gündür içemiyorum midemi çok bulandırmaya başladı kokusunu bile alınca midem bulanıyor tiksinti oluştu bi yandan da çok memnun oldum bu duruma bırakmama sebep oldu
Dlkzz Glsnclk34 canım ben günde bir paket bitirirdim. Sabah akşam içerdim. Hamile olduğumu öğrenince direk kestim o kalbinin sesini duyduğumda Sigara içmek istemedim. Doktorum direk olarak sigara kesinlikle yasak içmeyeceksin dedi. Baya bagimlisiyidm nasıl oldu da pat diye bıraktım bende şaşırdım kendime açıkçası şimdi aklıma bile gelmiyor 😂
Ezgiselcuk Glsnclk34 doğumuma 1 hafta kaldı hala içiyorum allah kahretsin . Herkes hamile kalır tiksinir ben hiç tiksinmedim hatta kokusu daha çok hoşuma gitti öyle çok pişmanım ama bırakamadım
Anne88 Ezgiselcuk bu kim. Aynı ben maalesef bende bırakamadım 38 haftaya girdim hala içiyorum inşallah sağlıkla kucağınıza alalım 🥹