Ben de devlet memuruyum ama personel müdürlüğüm sizin tam aksinize bizim için önemli olan 32 de alınan çalışabilir raporu dedi. 37 ye kadar çalışabilir raporu almazsan devredemezsin çalışsan da dediler. 37 de çalışamaz almayacakmışım zaten kanunen hiç bir şekilde çalışamıyoruz. Dilekçe yazıp raporumu ibraz ettim ben zaten dilekçeyi almak zorundalar. Bence ilçe milli eğitime falan bir sorun. Belki öğretmenlerde durum bizden farklıdır.